salgsside banner image .jpg

online fotokursus

For forvirrede og utålmodige begyndere

 

ER DU KLAR TIL AT FÅ ALT UD AF DIT SPEJLREFLEKSKAMERA?


FRA AUTO MODE TIL MANUEL MODE FOR UTÅLMODIGE OG FORVIRREDE BEGYNDERE

 

LAD OS GØRE OVERGANGEN TIL et SPEJLREFLEKSKAMERA MEGET NEMMERE


På fotokurset lærer du alt, som du behøver at vide om fotografering, for at blive fortrolig med dit spejlreflekskamera og tage billeder med selvsikkerhed.

Viden som kan virke uoverskuelig og skræmmende at komme igennem, men som på det her kursus er inddelt step-by-step, med både teori og praksis.
Så du forstår det, som du lærer og ikke blot ser passivt med.

Det behøver ikke være kedeligt eller frustrerende, at lære at fotografere.

Jeg er blevet mere selvsikker med mit kamera 

"Det er blevet sjovt og jeg kan se en forbedring ved hvert billede, som jeg tager. Nu ved jeg hvordan jeg skal bruge mit spejlreflekskamera. Jeg blevet meget mere selvsikker og har fået mod på at fotografere igen. Endda på manuel program."

- Mathilde Kvist (kursusdeltager)

DET HER fotoKURSUS ER FOR DIG HVIS..

 
  •       Du synes din Iphone faktisk tager bedre billeder end dit dyre kamera
  •       Du er usikker i din fotografering og gerne vil skyde billeder med selvsikkerhed
  •       Du er bange for at ødelægge dit kamera, hvis du skruer på knapper og indstillinger
  •       Du er nybegynder, som lige har pakket spejlreflekskameraet ud af boksen
  •       Du er træt at have 4000 kroner liggende i skuffen, fordi du har opgivet at finde ud af dit spejlreflekskamera
  •       Du er skræmt over den manuelle side og skyder på Auto mode
  •       Du er bange for at tage dårlige billeder
  •       Du er frustreret over ikke at udnytte dit kameras potentiale fuldt ud
  •      Du gerne vil vide, hvor du rent faktisk bruger det skrummel af et spejlreflekskamera, som du har betalt i dyre domme for


Og du gerne nemt..

  • Vil forstå eksponering uden at blive bombarderet med videnskab og teknik.
  • Vil bruge dit kamera med selvsikkerhed i manuel mode.
  • Vil lære at lave den slørede baggrund, som alle elsker.
  • Vil tage skarpe billeder hver eneste gang.
  • Vil lære forstå hvordan du finder det rigtige lys til dine billeder.
  • Vil forbedre dine billeder ved at bruge god komposition.
  • Vil lære hvad eksponering, manuel program, fokusering, lys og komposition egentlig er.

 

DET ER PRÆCIS, HVAD VI GENNEMGÅr og du kommer til
at kunne efter fotokurset

 
 

jeg forstår fotografering nu 

"Jeg købte mit spejlreflekskamera for 2 år siden og synes det var meget indviklet, så jeg har kun taget billeder på auto-knappen og bare håbet på det bedste. Nogle gange blev billederne gode, andre gange ikke. Jeg vidste godt, at jeg skulle bruge mit kamera anderledes, men når jeg har læst eller fået forklaret om blænde, lukketid og ISO har jeg aldrig forstået det. Det gør jeg nu og jeg bestemmer over mine billeder." - Jan H. Kjær (kursusdeltager)

 

fotokursus

Et fotokursus som er til at forstå

"Det er da et fotokursus som er til at forstå! Endelig har jeg knækket koden til fotografering. Tak for et fotokursus som faktisk er lavet til os begyndere."

- Susanne (kursusdeltager)

G9CLJC5580.jpg

Nu er det tid til at få alt ud af dit spejlreflekskamera
og lære at fotografere

Det er tid til, at du skal tage kontrollen, blive selvsikker og indfange forrygende billeder.

jeg kan bruge kameraindstillinger nu

"Stort plus at det hele er på video - pludselig gav de tekniske ting mening. Men det bedste var at jeg lærte, hvordan jeg skulle bruge det hele i praksis ved hjælp af de øvelser som fulgte med og hvordan man er kreativ med sine billeder og redigerer dem. Det har jeg aldrig kunne gennemskue før."

- Liselotte Winther Møller (kursusdeltager)

Online fotokursus for begyndere med spejlreflekskamera

du får 8 enkle moduler med video, praktiske øvelser
og cheatsheets

+ en bonusbog! 

MODUL #1: fotoudstyr

  • Gennemgang af kamera 
  • Hvilke objektiver skal du bruge 
  • Beskyttelsesfilter til objektiv
  • Hvilke hukommelseskort / SD-kort, skal du vælge
fotokursus for begyndere med spejlreflekskamera

MODULE #2: Gennemgang af kamera

  • Hvad er auto mode
  • Gennemgang af programhjul på dit kamera, så du ved hvad symboler og bogstaver betyder og hvilke, som du skal bruge til hvad.  
  • Derfor skal du ikke bruge flash / blitz 
  • Sådan bruger dit dslr-kamera til video
Auto mode canon

MODULE #3: basis fotografering

  • Fokusering
  • Eksponering
  • Lukketid
  • Blænde
  • ISO
  • Eksponeringstrekanten
Basis fotografering - lukketid, ISO, blænde, fokusering

MODULE #4: udvidet fotografering

  • Lysmåling: Forstå og brug lysmåling i dit kamera, så du altid får perfekte belyste billeder i alle situationer.
  • Hvidbalance: Lær at kontrollere din hvidbalance efter lysforhold og undgå gule/blålige billeder.
  • Picturestyle: Sæt din picturestyle i dit kamera i og skab unikke billeder, som passer til din stil eller til fotosituatinen. 
Hvidbalance og lysmåling_fotokursus

MODULE #5: komposition

  • Kompositionsregler: Lær de vigtigste kompostionsregler i fotografering og hvordan du selv kan bruge dem i praksis til, at skabe forrygende billeder på rekordtid. 
  • Hjælpelinjer: Sæt hjælpelinjer på dit kamara, så de kan guide dig til den perfekte komposition. 
Komposition_online fotokursus for begyndere

MODULE #6: Lys

  • Lys: Forstå hvordan lys påvirker dine billeder, samt hvordan du styrer det, så du kan bruge lyset til din fordel i fotografering. 
Lys i fotografering_online fotokursus for begyndere

MODULE #7: efterredigering 

  • Filformat - RAW eller JPEG?
  • Billederedigering + billedebehandling i Adobe Lightroom
  • Gratis billedbehandlingsprogrammer
  • Brug dine billeder
Billedredigering i Lightroom_online fotokursus for begyndere

modul #8: find din billedstil  

  • Sådan finder du din billedstil 
  • Lær at analysere billeder
Tag bedre billeder
 

bonus: E-bog 

  • Grib dit kamera - fang øjeblikket
  • Guide til 10 fotosituationer
  • Lær hvordan du fotograferer børn, mennesker, babyer, rejser, bolig, sport, landskab, mad, natur, flatlay og produkt 
  • 65 sider 
E-bog_fotokursus for begyndere

Jeg er ikke usikker med mit kamera mere 

"Genialt kursus som kommer hele vejen rundt! Jeg er for første gang ikke bange for, at trykke på knapperne på mit kamera."

- Trine B. Andersen (kursusdeltager)

Nu er det tid til at få alt ud af dit spejlreflekskamera

 du skal tage kontrollen, blive selvsikker og fotografere forrygende billeder.

 

 
canon-kamera-spejlrefleks-foto-kursus (1).png

1 betaling

BETALING delt i 3

(Du får direkte adgang til hele fotokurset, når du køber det)

(Du får direkte adgang til hele fotokurset, når du køber det)

 

HVORDAN SER KØBSPROCESSEN UD?

Når du klikker på købsknappen bliver du sendt over på en sikret betalingsside. Her vælger du først dit unikke log-in og password, så du kan logge ind på kursussiden. Herefter vælger du din betalingsmetode og straks efter betaling vil du modtage en e-mail med oplysninger om din ordre, samt hvordan du logger ind på dit kursus. Du vil have øjeblikkelig adgang til alt kursusmateriale, så du kan komme i gang med, at lære at fotografere lækre billeder med det samme.

 

100% købsgaranti og refundering!

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, så send mig en email på kursus@louiogbearnaisen.dk

 

DIsclaimer

Det er vigtigt for mig, at du er indforstået med at dette kursus ikke er et quick-fix, en magisk løsning til at tage gode billeder. Dette kursus virker kun, hvis du sætter tid, energi og tålmodighed af til at følge videoerne og øvelserne i kurset. Hvis du kan afsætte en weekend eller et par timer om ugen over en måned, så vil du hurtig kunne se en markant forbedring i din fotografering. Fotografering er ikke noget du lærer på én dag, det kræver øvelse og tid. Du tager ikke gode billeder fra den ene dag til den anden, men jeg giver dig mine gennemprøvede guides, værktøjer og øvelser til hurtigere, at se resultater. Du er ansvarlig for de resultater, som du vil opnå. Jeg gør alt for at give dig den bedste information og vejledning til at opnå disse resultater, men i sidste ende er det op til dig at krudte op for dit kamera og bruge kurset. 

 


Din underviser 

Hej, jeg er Louise. Jeg står bag Louiogbearnaisen.dk, en madblog spækket med mundvandsløbende billeder. Herudover fotograferer og foodstyler jeg professionelt hver evig eneste dag. Jeg har blandt andet fotograferet til kogebøger, magasiner og websites.
Jeg var virkelig overvældet, da jeg allerførste gang fik mit nye spejlreflekskamera i hænderne. I dag ved jeg hvor meget unødig tid og energi jeg brugte på at lære, at fotografere - det skal du ikke! Fotografering skal være sjovt. Jeg glæder mig til, at vise dig hvor enkelt fotografering med et spejlreflekskamera faktisk er. 
Lad os få knipset nogle billeder!

FAQ

HVORNÅR STARTER OG SLUTTER KURSET?

Kurset starter nu og du har adgang for altid. Du bestemmer fuldstændig selv hvornår du vil tage det og i hvilket tempo.

HVILKE FORMAT ER KURSET I?

Kursusmaterialet er en blanding af video, slides og printvenlige pdf'er. Videoerne skal ses online, men alle arbejdsark og guides kan du downloade og printe ud (eller bare læse online).

HVOR LANG TID HAR JEG ADGANG TIL KURSET?

Kurset er dit til evigt eje. DDet vil sige, at du kan tage kurset alle de gange, du lyster og orker. Uden begrænsning.

JEG VIL BARE HAVE ET QUICK-FIX - HVOR HURTIG KAN JEG LÆRE FOTOGRAFERING?

At lære fotografering kræver tålmodighed og praksis. Du kan lære de basale indstillinger på én dag, men du kan ikke lære at bruge dem i praksis på en dag. Fotografering er en proces, som kræver tid. Så er du ude efter en hurtig løsning, så snup dit smartphone og fotografer med den.

HVOR MANGE GANGE KAN JEG SE SE OG HENTE MATERIALET?

Du kan se alt materialet ligeså mange gange, som du lyster. Der er ingen begrænsning. Du kan også hoppe mellem modulerne og selv vælge, hvad du vil undervises i.

HVILKET KAMERA SKAL JEG BRUGE?

Det anbefales, at de studerende på kurset har et DSLR-kamera eller har planer om at købe et snarest. Dette kursus er ikke for almindelige digital kameraer og smartphones. Jeg tror på, at der kan tages fantastiske billeder med alle enheder, men det her kursus fokuserer udelukkende på spejlreflekskameraer.

HVILKET MÆRKE SKAL MIT KAMERA VÆRE?

Du vil få mest ud af kurset, hvis du har et Canon eller et Nikon kamera. Jeg benytter et Canon spejlreflekskamera på kurset, herunder gennemgår kameraknapperne på dette. Du kan godt deltage på kurset, hvis du ikke har et Canon eller Nikon - vi gennemgår det basale i fotografering, funktioner (bla. ISO, blænde, lukketid) som findes på alle spejlreflekskameraer i begynderklassen. Knapperne på dit kamera, som ikke er Canon eller Nikon, vil dog kunne afvige fra gennemgangen på kurset.

0GI8T5SLX7.jpg

Tag KONTROLLEN, vær SELVSIKKER OG INDFANG fantastiske BILLEDER hver gang